Januari Madness - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Daan Mevius - WaarBenJij.nu Januari Madness - Reisverslag uit Daegu, Zuid-Korea van Daan Mevius - WaarBenJij.nu

Januari Madness

Door: daanbeyondthehorizon

Blijf op de hoogte en volg Daan

03 Februari 2011 | Zuid-Korea, Daegu

Zondag 9 jan t/m Donderdag 3 feb. 11

Nou daar ben ik weer :) Ik ga het vanaf nu wat korter houden want de laatste posts waren wel heel erg lang haha.
Zondag lekker uitgeslapen, en naar het lab gegaan om mijn experiment te starten, want het resultaat van mijn SDS was helaas niet wat we wilden zien :( Dus dat moet opnieuw met een paar aanpassingen Avonds nog een film gekeken genaamd: Crazy on the outside, en die was best leuk eigenlijk :).
Maandag ben ik na het lab gaan dineren met Carrie, Kumchi, Miji en een wiens naam ik altijd vergeet :\ We zijn naar een fancy bistro geweest waar het eten echt heel erg goed smaakte :D en vervolgens naar een Japanse bar, mijn eerste Sake, Japanse alcohol gehad, smaakt een beetje naar Jillz om eerlijk te zijn haha maar erg lekker :x, daarna nog koffie wezen drinken wat gezellig was dus weer vatbaar voor herhaling :)
Dinsdag zou ik met Jane en een vriendin van haar iets gaan eten en drinken, maar haar vriendin was ziek dus dat ging niet door. Gelukkig vroeg Insil of ik zin had om koffie te gaan drinken met haar en Jiyeong. Nou dat kwam natuurlijk mooi uit :D eerst eten in een of ander restaurantje Down-Town, wat erg goed smaakte en ook lekker veel was :D en daarna voor Koffie, Frappucino Mokka smaakte echt weer goed:P alhoewel het meer ijs dan koffie was haha.

Donderdag kreeg ik resultaat uit mijn experiment…. En na 4.5 maanden van hard werken, blijven proberen en volhouden heb ik eindelijk mijn expressie aangetoond :D:D:D:D Hooray! De gel toont een bandje in al mijn kandidaten en op de verwachte grootte :D En het is nog een sterke band ook! Het beste resultaat tot nu toe :D dus Masayo en Eric waren net zo blij als ikzelf :D Dus volgende week kan ik beginnen aan het opschalen :D Vanwege het positieve resultaat kon ik eerder naar huis en ben ik mijn energie gaan opmaken in 2 uur gym haha, daardoor was het al wel weer 8 uur en had ik eigenlijk niet zon zin in koken, dus Insil gevraagd of ze zin had om wat te gaan eten, maar die was aan het bowlen met haar lab, dus toch maar gekookt. En omdat ik toch geen plannen had kon ik mooi de was doen met al mijn kleren en alvast in pyjama zitten haha. Ik had na 30 min koken net 1 hap genomen… Kreeg ik een sms van Insil dat de phone battery almost dead was en dat als ik koffie wou drinken ze in de Dunkin Donuts zou zitten, Omg dus snel gegeten, maar ik had te veel gekookt haha dus ingevroren en toen stuitte ik op het volgende probleem xD want al mijn ondergoed zat in die mooie draaiende wasmachine xD Darn… naja dan het risico maar nemen dat ze er niet afvriezen buiten haha :P We hebben gezellig zitten praten en taart gegeten want die vrijdag zou haar verjaardag zijn, en uiteindelijk ben ik om 2 uur weer naar huis gegaan :P.


Vrijdag was het tijd voor een nieuw experiment, een Keratine vrij experiment. Keratine is een menselijk eiwit wat overal op je huid en haar zit. En omdat we willen weten wat ons eiwit is moeten we het laten testen, maar dan mag het niet, of zo min mogelijk besmet zijn met Keratine, dus labjas aan, bril op, muts op, mondkapje voor, en handschoenen aan en continue wassen met alcohol, alles ontsmetten. Poeha wat een gedoe maar wel leuk om te doen eigenlijk :D Verder heb ik mij bezig gehouden met het regelen van de camps voor 24-28 jan. Want net als dat kamp in Muju een tijdje terug wordt er een nieuwe georganiseerd :D. maandag – donderdag. Maar ‘’helaas’’ heeft ons departement, de hele labverdieping een Ski trip, Donderdag Vrijdag :O, ojee het overlapt! Dus na een hoop geregel ga ik nu naar beide kampen en dan maar hopen dat alles goed uitpakt haha :D. Maar ik heb er zin in! Alhoewel ik nog nooit geskied heb xD we zullen maar hopen dat ik niets breek haha.


Over he weekend valt voor de verandering weinig te melden haha, slapen, opruimen, koken en gym. En op zondag mijn experiment starten want door het positieve resultaat kan ik nu beginnen met de expressie van mijn eiwit op grote schaal, oftewel 6 Liter medium :) Maar eerst mijn bacteriën laten groeien dus als ik op zondag begin kan ik eindigen op vrijdag haha. Omdat het echt steenkoud, -12! was en Minju 25 minuten moet lopen heb ik aangeboden om haar cultuur te starten zodat zij binnen kon blijven. En op het lab moest ik er vervolgens nog meer doen want Masayo had een briefje achtergelaten of we er nog meer wouden doen haha, zat ik verdorie een uur lang op het lab ipv 20 minuten xD
Maar deze week dus eindelijk begonnen met het experiment, en dat duurt redelijk lang want alles moet over een kolom, een soort plastic filter buisje ‘’runnen’’ om mijn eiwit te laten hechten aan de ‘’beads’’, glazen kralen met daarop een eiwit wat een deel van mijn eiwit herkent en daardoor bind. Hierdoor kan ik het zuiveren want als alles goed gaat blijft alleen mijn eiwit achter in de kolom, en heb ik dus een zuiver eiwit in mijn monster. Maar het runnen gaat met een gewenste snelheid van ~1 mL per minuut, maar als ik dus 500 mL of 2 L moet doorspoelen begrijp je dat dat wat tijd vergt haha. Maandag was ik om 7 uur dan ook nog op het lab, en nog niet klaar. Masayo kwam vervolgens met de opmerking dat zij trek had in aardbei ijs, waarop Eric antwoorde yea lets go to Testing one (dit is zijn favoriete restaurant, maar heeft totaal niets te maken met dat ijs want dat hebben ze er niet.) Dus we begrepen het niet helemaal maar hij wilde er erg graag heen, en Masayo moest haar ijs dus we zijn met zn alle naar Testing One gegaan om te dineren met een Biertje erbij en vervolgens naar de Baskin Robinson (grote ijsketen) gegaan om daar vervolgens een schandalig groot ijsje te eten. De sfeer was erg goed en het was erg gezellig dus Eric besloot te betalen voor alles haha :D En daarna terug naar het lab om mijn experiment voor die dag te beëindigen :).


Omdat ik voor de verandering is vroeg naar bed was gegaan (1 uur :P) en ik geen tijd zou hebben om naar de gym te gaan na het lab had ik besloten om is vroeg op te staan en voor het lab naar de gym te gaan. Dit was oke, maar ik weet niet of ik het veel vaker ga doen haha:P vervolgens was ik tot na 7e bezig met mijn experiment en was het nog steeds niet klaar doordat dat runnen zo langzaam gaat.


Dinsdag 18
Voor de verandering is een keertje vroeg naar de gym gegaan, was een redelijk succes maar wel vroeg haha :P, maar ik kwam Julie tegen waardoor ik haar heb kunnen vertellen over het kamp en waardoor ze ook nog meekon dus toch goed voor iets :D. En omdat Juhee en ik een kluisje delen kan ik ook haar spullen gebruiken , dus ik gebruikte wat lotion oid voor mijn gezicht, althans dat dacht ik want later kwam ik erachter dat het cleanser was xD, heb dus al een aantal keer met zeep op mijn gezicht rondgelopen haha lekker stom!
’s Avonds had ik een afspraak in Down Town met een meisje wat misschien Engelse les van mij wilde hebben. Het klikte erg goed en was gezellig dus we hebben afgesproken voor een 1e x les aan het eind van de week. Woensdag experimenten en ’s avonds wat drinken met Nicolai wat ook wel weer is goed was want die had ik al een tijdje niet meer gezien. Donderdag was weer een lange dag op het lab, maar doordat ik een dinner afspraak had om 7 uur moest ik toch echt gaan. En gelukkig wouw Eric speciaal blijven om mijn experiment af te ronden :D. wat niet meer was dan een buffer veranderen, maar ik zou er nog een uur voor moeten wachten. Wat heb ik hier toch een superlab haha :D

We gingen korean BBQ eten met wat bier en soju, vervolgens kregen we nog een gratis Soju aangeboden en doordat Ji Yeong niet kon drinken van wege een operatie moesten ik en Insil alles drinken:P en dat was dan ook te merken haha, vervolgens nog een koffie wezen halen en gezellig praten en met de taxi terug naar huis want vrijdag zou ook weer een drukke dag worden. Het zou de 1a laatste dag van het experiment zijn en daarmee ook het langst want ik kon pas om 2 uur beginnen met mijn experiment omdat ik tot die tijd nog moest wachten. Om 7 uur was ik dan ook echt net net net klaar, en kon ik met Carrie en haar vriend naar Costco(grote Amerikaanse supermarkt) om daar Kumchi, Miji en Swim te ontmoeten en samen wat te eten en door de supermarkt te struinen, ik had er wat anders van verwacht maar het was 2 uur door de supermarkt struinen waarin alles cute werd bevonden xD haha, na een uur hadden ik en Carries vriend het dan ook eigenlijk wel gehad:P Maar ik moest eigenlijk 2 dingen hebben, een taartbodem en lasagnabladen, helaas zijn er 10.000 producten maar deze 2 waren er dus niet…. Vervolgens maar een Cheesecake taart gekocht, en terug naar North Gate, waar Carrie en haar vriend naar een ander feest moesten dus ik met 3 meiden een een Cheesecake naar wederom een coffeeshop ging. Nou ik ben nu ook fan van Cheesecake!, machtig lekker haha :D. Omdat het wat vreemd is om je eigen taart te eten in een coffeeshop hebben we een kwart van de taart gegeven aan de 2 meiden die er werkten, waardoor we ineens chocola koekjes en refills kregen haha :D
De planning was dat we tot 10 in de coffeeshop zouden blijven maar omdat het erg gezellig was werd dit 12 uur.

Vervolgens snel naar huis, omkleden,
Nico bellen (via skype en FB want hij heeft geen telefoon, lekker handig…) en vervolgens naar Down Town, Want ik had via een couchsurfsite gevraagd of iemand zin had om te gaan clubben en daardoor hadden we afgesproken met een of andere gast. Dus toen we eindelijk de bar hadden gevonden, die overigens vol was met dronken Amerikanen en soldaten bleken er gelukkig ook een paar toffe mensen tussen te zitten. Na 1 biertje hier verhuisde we naar een andere bar, Thursday Night. Die weer vol zat met dronken westerlingen, bah. Na daar ook 1 biertje te hebben gedronken en gezellig te hebben gepraat was het tijd om naar de Club te gaan, maar er is een shop die Cocktails in een Plastic Zipbag verkoopt, dus dat maar is geprobeerd, je mag zelf kiezen wat je erin wil, dus ik ging voor iets met ammaretto, wat eindigde in een Orgasm (nee…. De naam van het dankje:P) Strong enough? Uhmmm can use some more? :) Ok, Strong enough now? Omg yes for sure! :P Op naar de club, Frog, eentje waar ik nog niet geweest was. Deze was vet, en omdat ik blank ben gratis om binnen te komen :P, arme Koreaanse gasten haha. Alleen de muziek hier stond nog harder dan in alle andere clubs waar ik ben geweest, echt niet gezond!. Na een toffe nacht tijd om terug te gaan.


Zaterdag had ik dus niet zo heel veel slaap gehad want om 11 uur moest ik er al weer uit, terwijl ik er om 7e in lag. Naar het lab mijn SDS gel runnen want dat lukte niet op de vrijdag, en vervolgens om 17 uur met Juhee, Eric, Masayo, Minju en June (een nieuwe labmember) naar Juhee’s huis waar we allemaal een eigen gerecht kookte. Dit was erg gezellig en grappig want Eric ging paste koken maar gooide 1 kilo pasta in 1 pan:P hij had nog nooit zelf pasta gekookt bwhaha, aangezien ik het ook nog nooit had gemaakt heb ik even nagevraagd hoe het moet, en toen ging die het helemaal uitleggen alsof die de expert was terwijl die het er net 5 minuten ervoor zelf had geleerd:P haha (op een leeftijd over de 35 :P). Ik maakte zelf een Brownie, en zo hadden we dus Brownie,Salade,Paprika-iets, Teriyaki Chicken <3, pasta, gratin, een of ander vlees, rijst en nog een gerecht:P. Het was heel gezellig en we genoten er dan ook allemaal van! :D


Zondag was het tijd voor mijn eerste Engelse Tutorles :D, Het was heel gezellig en ging goed en kreeg er 50.000 voor 2 uurtjes praten en luisteren:p Dat hele Engels tutoren zie ik wel zitten haha! Miss moet ik gewoon zonder baan hier gewoon een hoop tutor studenten regelen die 40.000 voor 2 uur betalen:p verdien ik volgens mij nog meer haha :D Na de les had ik afgesproken om met Insil gezellig koffie te drinken en vervolgens te dineren met haar en haar vriendin, plus vriend. We aten een inktvispizza, ik wou het eigenlijk niet proberen… maar toch maar gedaan en het was de lekkerste pizza die ik ooit heb gehad haha, wel helemaal zwart want hij is gemaakt van de inkt van de inktvis :? Ik snap er ook niet zo veel van maar het smaakte goed:D


Deze week zou voor mij een echte kamp week worden omdat ik naar het Global Korea Culture Camp zou gaan en vervolgens op lab trip:D. Dus maandag met de bus all the way naar het O2 ski-resort. En daar 3 dagen en 2 nachten vol plezier en toffe momenten gehad!. Ik was op 1 jongen na de enige blanke dus stond weer volledig in de schijnwerpers xD, dat werd nog erger toen ik mee deed aan een soort Modeshow van traditionele kleding. Ik had zelfs niets bij uit NL maar Ceyon regelde voor ons traditionele Koreaanse kleren, dus zo moesten ik en Joe verkleed als wachters op, maar toen we eenmaal wat make-up op Joe smeerde kwamen we op een beter idee dat hij beter op een vrouw kon lijken haha. Het was echt verschrikkelijk, en we deden een jas over zijn hoofd zodat niemand het zou zien en de verassing nog groter zou zijn. Vlak voordat we op moesten kwamen Ceyon en Sukyung op het geweldige idee wat we onze broeken moesten uitdoen want dat zou beter staan, we dachten niet echt na dus 5 min later moesten we voor 200 mensen op de catwalk zonder broek in een maffe outfit haha xD, toen ik halverwege de jas van Joe zn hoofd trok lukte onze verassing totaal! Haha iedereen moest laggen en gillen, maar omdat de competitie sterk was moesten we dit overtreffen dus op het einde van de catwalk viel Joe in mijn armen en gaven we elkaar een enorme nepkus, Hilarisch! En dit bezorgde ons dus wel mooi de winst:D. een Dell Atom Notebook :D. helaas maar 1tje dus we moeten hem delen xD, maar we doneren hem aan onze eigen vrijwilligersgroep die we aan het opzetten zijn :D zodat iedereen hem kan gebruiken :D. Mijn grootste donatie tot nu toe:D

Verder was het elke nacht feest met drinkspelletjes enzovoorts dus er staan weer wat mooie foto’s op Facebook :x haha. Woensdag ben ik zelfs nog wezen Skiën, voor de 1e keer van mijn leven. Een of ander Koreaan legde mij uit hoe ik moest skiën maar aangezien ik hem niet begreep en hij geen Engels kon was dat nog vrij lastig. Maar kennelijk heb ik een beetje talent voor Skiën want ik ben niet eens 1x gevallen :D, 3x naar beneden gegaan en vervolgens de 2e graads helling af, en halverwege Helen geleerd hoe ze moest Skiën haha, dus samen nog een 5e keer naar beneden en toen was het helaas al weer tijd om terug te gaan naar het hotel. Vervolgens moest ik snel afscheid nemen van iedereen en zelf een bus terug nemen naar Daegu omdat ik donderdag met het lab op ski trip zou gaan. Dit verliep wat chaotisch en moeilijk maar uiteindelijk had ik toch mijn bus.
Halverwege de busrit stopte we op zon Service area waarna ik mijn bus verdorie niet meer terug kon vinden, ik zou zweren dat ik mijn bus vond maar de chauffeur kickte mij eruit en reed weg, dus ik stond er echt even verslagen bij want al mijn spullen zaten nog in die bus!, dus vervolgens alle bussen afgegaan was verdorie de laatste bus de mijne xD, phew! Ik scheet hem echt even :P

Eenmaal thuis spullen pakken en naar bed want donderdag zouden we om 8 uur met de bus richting het Phoenix Ski Resort vertrekken. Het duurde 5 uur om er te komen -_-‘’ spullen te huren etc, en toen stonden we eindelijk op de piste :D waar we 1x van de makkelijke piste afgingen en ik op het iets moeilijkere stuk voor mijn 1e x viel haha. Maar daar kwam ik gelijk terecht bij Eric, Juhee, Jihea en nog een andere student. En ze vroegen of ik mee wou all the way naar de top. Uhhhh ik had nog niet eens 4 uur in mijn leven geskied en daar stond ik boven op de berg xD, en er was geen makkelijke route naar beneden, alleen Intermediate en dat heb ik geweten haha want het was best stijl dus je moest snel een bocht draaien anders ging je te snel. Daar ben ik vervolgens 100 x gevallen haha want dat is echt moeilijk, en het is best angstig omdat het zo stijl is, maar na een aantal keer naar beneden te zijn gegleden kwam ik er achter dat je eigenlijk nooit zo ver naar beneden valt ^^ dus het ging steeds beter! :D vervolgens waren we om 16.55 het moeilijke stuk af en vroeg Juhee of ik zin had om nog een x te proberen, dus dat hebben we gedaan en deze x een andere route, en die was gelukkig iets makkelijker en ik was een stuk beter dus ik ben daar niet eens 1x gevallen :D en dat waren dus de 1e 6 uur skiën van mijn leven :D en ik ben nu ook verslaafd :P


S ’Avonds lekker gegeten omdat wij met het Nutrition Biochemistry op een kamer zaten, en er dus maar 3 jongens waren en de rest allemaal meiden konden ze lekker voor ons koken haha:P Vervolgens gezellig praten en drinken en uiteindelijk moest ik op de bank slapen omdat er te weinig slaapplekken waren haha. De volgende morgen ontbeten en met de bus naar een Makoli factory. Waar we een rondleiding kregen en vervolgens een stuk of 9 verschillende smaken mochten proberen… allemaal geprobeerd dus om 12 ‘s middags uur was ik alweer Tipsy haha. In de bus wat meer contact gemaakt met de leden van de andere labs met stomme spelletjes:p en eenmaal thuis kwam Insil gezellig langs.


Zaterdag weer 2 uur Tutorles met Yoora en vervolgens van mijn 50.000 een nieuw parfum gekocht :D. ’s Avonds had ik afgesproken met Nicolai en Ai(Ai is ook lid van WSK en was voor een weekend in Daegu) en zo hebben we gezellig zitten praten en deze keer Pineapple en Kiwi Soju gedronken :D. Vervolgens zijn ik en Nicolai naar DT gegaan om lekker te clubben :D
Zondag zou ik gaan schaatsen met Minju en Juhee maar omdat ze het te koud vinden ben ik naar de film gegaan, Gulliver, best wel grappige film!. Naar de bios hoef je er niet voor maar hij is best grappig om te zien :). Na de bios was het al bijna 6 uur dus afgesproken met Ai en Kyle in DT om wat te gaan eten. Ze hadden ook nog wat andere Indonesische vrienden bij zich dus dat was gezellig eten en nog wat foto’s maken :).


Maandag moest ik weer naar het lab en was er eigenlijk weinig te doen, Dinsdag was er ook niet veel te doen en zijn we voor de laatste keer met zn alle wezen lunchen :D want het was Minju’s laatste dag op het lab. Want ze gaat volgende week maandag naar Canada. Woensdag was de 1e dag van het Chinese Nieuwjaar en voor mij zijn deze 3 dagen dus vrij :D, dus we hadden afgesproken om te gaan Hiken, Mt Palgonsan op, en af:P. Het was koud dus een T-shirt, vest, sjaal en jas aan en gaan. De zon scheen vervolgens de hele tijd en het was best zwaar omhoog:p en ik droeg te tassen van de meiden omdat die het anders niet volhielden:p dus zo was het echt verschrikkelijk warm en eindigde ik in alleen een Tshirt boven op de berg:P Het was gezellig en omdat ik de meest al kende van de camps waren voor mij alleen Minji en Jihea nieuw. Vervolgens zijn we nog naar een Brass museum gegaan maar daar was echt geen zak aan haha:p wat een saaie boel:P maar wel en hele toffe dag gehad. En ’s Avonds clubben met Nicolai, Minji en Bek. Helaas kwamen we erachter dat het geen Ladies night was vanwege de feestdag dus dat er normale prijzen gelden beh! Dus toch maar niet naar G2, want Frog en Pasha laten foreigners gratis binnen:P Dus zo zijn we eerst weer zon Plastic zak cocktail gaan halen, BlingBlingCherry deze keer haha, een Guiness gaan drinken in een bar en vervolgens de clubs in, en 2x van club geswitched:P lekker stom want daardoor hebben we 3x voor een kluisje moeten dokken:p Erna nog een lekker Burgerking menu gehaald en op naar huis.


En vandaag is het donderdag en heb ik eindelijk tijd om deze blog af te maken, die nu verdorie VEEL te LAAANG is geworden… omdat hij de hele maand beschrijft haha. Maar zoals je ziet heb ik echt een hele toffe maand gehad en kun je wel begrijpen dat ik blij ben met mijn leven in Korea :D Oja ergens deze maand heb ik ook nog te horen gekregen dat ik digitaal mag afstuderen wat mij een hoop geld scheelt en mijn plannen niet in de weg staat :D
Vandaag is het Chinees Nieuwjaar en weet ik nog niet wat ik ga doen maar misschien wel iets drinken met wat Couchsurfers of een meisje wat ik net op internet heb ontmoet, maar wat Ruben kende xD, in een stad met 2 miljoen inwoners heb ik binnen 2 dagen 2 mensen ontmoet die mijn vrienden kennen haha, ondanks dat ik aan de andere kant van de wereld zit in een miljoenen stad blijft het toch allemaal een kleine wereld, en maak ik nu gewoon het beste van mijn leven en geniet ik van elk moment! Alhoewel ik misschien iets minder moet gaan drinken want ik ben bang dat ik straks voor 70% uit alcohol besta ipv water haha. Ohja het experiment was niet succesvol :( geen eiwit te zien, dus de komende week ga ik het opnieuw doen met wat aanpassingen, maar dat betekend helaas wel dat ik alweer op zondag moet beginnen… en dan nu…The End!.... 6 pages:P

  • 05 Februari 2011 - 10:22

    Ien Both:

    Lieve Daan
    Het duizelt mij werkelijk, al die belevenissen van jou.
    Wie had dit ooit kunnen bedenken,dat je zoveel leuke mensen tegen zou komen ,zoveel nieuwe ervaringen zou opdoen en niet onbelangrijk,dat die ervaringen ook nog zo positief zouden zijn.
    Dat ligt ongetwijfelt aan jouw instelling.
    Werkelijk niets is jou te gek .
    We zijn echt trots op jou en lezen je verhalen met bewondering.
    Hier gaat het allemaal wat minder.
    We mogen al sinds begin december niet meer op Gijs en Marit passen.
    M.vindt ons geen goede opa en oma!
    En ook onze toekomst hier is knap onzeker,want M.wil het huis weer verkopen.
    We moeten er het beste maar van hopen.
    Nou Daan we blijven met je meeleven en meegenieten met al je belevenissen.
    Heel veel liefs van ons!
    Ien

  • 06 Februari 2011 - 11:44

    Daan:

    Hoioi,
    Ja ik kan af en toe alles ook niet helmaal meer op een rij krijgen, zoveel doe ik hier. Ik ben echt zo gelukkig en blij hier het is niet normaal, ik krijg regelmatig vragen of ik ooit wel is boos of negatief ben haha :D

    Maar balen om dit toch iets mindere nieuws te horen :( Zucht jammer dat mensen niet altijd met hun hart kunnen denken, en dan beslissingen nemen ipv beslissingen moeten nemen onder allerlei bezwarende argumenten, redenen en krachten :(.

    Maar wie weet veranderd M. zijn visie wel opeens. Ondanks dat niet alles zo vlotjes gaat blijf wel positief! Want dat is wat jij mij hebt bijgebracht en wat mij hier nu zover heeft geholpen!

    En ik kan niet echt iets doen wel een gebaar maken. Je bent welkom om mijn kamer te gebruiken, Thuis of in Daegu haha :)

    En het Chinees nieuwjaar is net begonnen dus wie weet veranderd er wel wat dit jaar :D

    Groetjes
    ~Daan

  • 19 Februari 2011 - 10:16

    Ien:

    Lieve Daan

    Heel erg bedankt voor je lieve reactie.
    Volgens de chinese astrologie is dit net begonnen nieuwe jaar een jaar om op te ruimen,zodat we het volgende jaar,2012 ,in de vierde dimensie kunnen binnen gaan.
    Wat dat precies betekent zal ons dan nog wel duidelijk worden.

    Heel veel liefs van ons allemaal.

    Ien

  • 19 Februari 2011 - 10:35

    Daan:

    :) nou we zullen zien :D De wereld vormt zich naar jouw verwachtingen dus als we er echt in geloven dat alles goed gaat komen. dan ben ik ervan overtuigd dat dat zo is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Korea, Daegu

Daan

Aloah Ik ben Daan Mevius, 20 jaar oud en een 4e jaars HBO student Biotechnologie aan Avans Hogeschool Breda. Om mijn opleiding af te ronden ga ik 9 maanden afstuderen in Zuid Korea door daar onderzoek te doen naar medicijn ontwikkeling. Dit is voor mij een hele grote stap aangezien ik op dit moment nog lekker thuis woon. Toch heb ik er veel zin in en ben ik heel benieuwd hoe het gaat worden. Wel zal ik jullie allemaal erg missen. Naast afstuderen hoop ik ook nieuwe ervaringen op te doen, en veel cultuur/natuur/geschiedenis te zien in Zuid Korea. Ook zou het mooi zijn als ik weer een paar stappen kan zetten op mijn Spirituele pad. Als je nog iets wil weten moet je het maar laten horen! Groetjes ~Daan Mevius Voor fotos: https://picasaweb.google.com/daanmevius Facebook: http://www.facebook.com/daan.mevius Hyves: http://dmevi.hyves.nl/ Skype: daan_mevius

Actief sinds 31 Aug. 2010
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 37344

Voorgaande reizen:

04 Juni 2011 - 18 Augustus 2011

Twee en een halve maand in China met Loes!

06 September 2010 - 03 Juni 2011

Afstudeerstage Biotechnologie aan de Kyungpook Nat

Landen bezocht: